söndag 22 juni 2014

Det har varit tyst..

..från oss här ett tag. Det beror på att jag håller på att flytta och har fullt upp med det.
Myra tycker att allt är konstigt med flyttkartonger, packande och för att inte tala om när vi bar ut "hennes" soffa till soprummet igår! Hon är mycket mattigare än vanligt, ska helst följa med mig vart jag än går i lägenheten och hade lite svårt att komma till ro i natt när hon inte hade sin vanliga sovplats kvar.
Det ska bli skönt att bli klar med det här, jag hatar verkligen den här delen av att flytta, att packa och flyttstäda! Inte blir det bättre av att jag samlat på mig så jäkla mycket grejer och att lägenheten vi flyttar till är mycket mindre än den vi har bott i de sista 7 åren..

Men nu är det bara lite drygt en vecka kvar av flyttstök, sen är vi på plats i den tillfälliga lägenheten vi ska bo i under juli och augusti, sen följer ett par spännande månader med Slottshoppet, antagningsbesked till Djursjukskötarprogrammet, förhoppningsvis skolstart och fortsatt letande efter lägenhet..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar